2009. január 17., szombat

Vajon volt e valakinek eszében, hogy mi a f**zt művel?

Egyszerű hétköznap, szenvedés a NEPTUN-nal. Egyszercsak eszreveszi az ember, hogy valami nem kóser. Azt már megszokta az ember, hogy a BMF Neptunmanója folyamatosan kirugdossa a rendszerből, de ez azért már szerintem is shokk!
Lényeg: amit az ember felvett órát (ha szerencséje van akkor még mindig ott is van!) azt előszeretettel átrakják másik időpontra, és ha nagyon "szerencsés" vagy, akkor még másik kurzusra is átdobálnak...
Kapcsolatfelvétel lehetőseg fentállt, én meg leültem a választól, amit a TO-tól (Tanulmányi osztály a gyengébbek kedvéért) kaptam...
A levél tartalma:

Tiszteletem!
Lenne pár kérdésem.
Miért van az, hogy ha felvettünk már 1 órát -még most kedden- nagy keservek árán, és mikor meg akarom nézni hogy miket vettem fel, és van 1-2 óra ami még meg sem közelíti azt az időpontot, amit kinézett magának az ember?
Tudom, hogy ez nem a TO hibája, de akkor ilyenkor kihez kell fordulni?
Mindenki úgy állította össze az órájét, hogy nem legyen óraütközése!
Ez mát megint nem jött össze, se nekem és néhány bajtársamnak!
Főleg a matematika2 tantárgy okozza!
Előre is köszönöm a segítséget?

Mire a válaszlevélben csak annyit írtak, hogy mellékelték a felvett tárgyaim listását, és még 2009-01-23ig van lehetőségem felvenni tantárgyat!

2 cigi, sok anyázás, és egyéb finomságok után egy RádayKupola Student partyval zártam a csütörtököt!

Kommenteljetek feleim!

Az igehirdetés vágetért mára! Menjetek békével!

Ámen

2 megjegyzés:

  1. Most én is írtam egy levelet a TOnak. Kedden fél négytől fogok bejárni a reddel 8ra felvett matekomra, mert úgy mellesleg átteték 11:40re amikor nekem nem átpakolható órá van. Illetve át lehetne pakolni ha leadnék minden tárgyat és újra felvenném az egész órarendet. Úgyhogy hip-hip hurrá. Bekaphatják a faszomat. Azzal hogy fél négyre fogok matekra járni csak annyi a probéma hogy akkor van az öltözködéstörténet is :P

    VálaszTörlés
  2. Jut eszembe, észrevettétek hogy eddig MINDIG kavar volt a matekkal órarendi szinten?

    VálaszTörlés